Velkommen til TripleNorth

TripleNorth er en Triathlonklub, som har fokus på alle niveauer inden for sporten. Her på klubmodul siden finder du informationer om klubben, klubbenstræningstider, samt hvad du skal gøre, hvis du ønsker at komme igang med triathlon.

Vi bruger vores åbne Facebook side, til at dele nyheder om klubben. Så tag et kig på den og send os evt en besked, hvis du ønsker at vide mere om dine muligheder for at komme igang med triathlon.  Vi har udover den åbne, også en lukket side, hvor det kun er klubbens medlemmer der kan se hvad der bliver skrevet. Denne bliver f.eks. brugt til at aftale træning eller spørgsmål omkring et stævne.

Udover de sportslige arrangementer, har vi flere gange om året nogle sociale arrangementer. Det er f.eks. grill hygge, eller hvor vi lærer at skrue på vores cykel.

Hvis TripleNorth lyder som noget for dig, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Husk at i TripleNorth kan alle være med uanset niveau.