TripleNorth ønsker at være en triathlonforening, som kan tiltrække bredden af medlemmer fra ungdom og familie til super motionisten.

Formål er at udvikle relationer og opbygge fællesskaber med det sportslige som afsæt. Med udgangspunkt i et fællesskab –bidrager TripleNorth som forening med en mangfoldighed, der kan skabe glæde og succes for den enkelte og som forening.

Vi udbyder en række forskellige træningsmuligheder inden for svømning/cykling/løb. Disse kan findes under siden træningstilbud.

Vi har i TripleNorth både en åben og lukket Facebookside. Den åbne er der, hvor mange begivenheder og billeder bliver vist, og som alle kan se og like. Den lukkede er kun for medlemmer af klubben, og bliver brugt til at stille spørgsmål og aftale træning. Den åbne Facebookside kan findes her. Det er på denne side du også har mulighed for at se mere om de aktiviteter vi laver, samt kontakter os med eventuelt spørgsmål og prøvetræning.