Nyt Medlem:

TripleNorth er alitd åben for nye medlemmer. Vi har plads til og tager i mod alle. Vi er en social klub, hvor der er plads til alle uanset sportsligt niveau og ambition. Vi har i klubben meget fokus på svømmedelen af triathlon. Her udbyder vi træning med træner på kanten 2 gange om ugen i 50 meter bassin. Der er også mulighed for selvtræning flere gange om ugen. Vi tilbyder 1 gang om ugen løbetræning og 1 gang om ugen cykeltræning. Begge dele med træner. Der er altid plads til alle til alle træninger. Uanset niveau.

Ny i triathlon:
Tænker du at det kan være svært at starte i vores forening, fordi der er mange nye ting, du skal lære og finde ud af? Normer og kultur i cykel-, løbe og svømmetræningen samt hvordan man egentlig omgås de dersens triatleter?

I TripleNorth kan man ikke stille nogen dumme spørgsmål. Vi har alle været nye, og vi har mange i klubben som stadig er det. Du skal derfor ikke være nærvøs for om du er god nok til at svømme/cykle/løbe, om du har det rigtige udstyr, eller om du nu ved nok om sporten.

Prøvetræning:
Det kan være svært at vide på forhånd, om man bliver bidt af triathlon. Derfor er det selvfølgelig muligt at komme til en prøvetræning.
Prøvetræning er muligt til de fleste af klubbens træninger.
Hvis du kunne tænke dig en prøvetræning, anbefaler vi du kontakter os på vores Facebookside, så vi kan se efter dig.

Medlemsskab:
I TripleNorth tilbyder vi forskellige typer medlemsskaber, alt efter hvad dit behov for træning er. Du kan se disse medlemsskaber under siden kontigent.